+A -A

انتقادات و بررسی شکایات

شرح خدمت :

 عبارت است از :

امکان ثبت پیشنهاد ، درخواست و شکایت از واحدهای سازمانی و امکان ثبت پاسخگویی به آنها .

مدارک مورد نیاز :

- ندارد

تعرفه ها و هزینه ها :

تعرفه ها و هزینه ها

مدت زمان ارائه خدمت :

یک الی هفت روز بسته به مدت زمان بررسی شکایت

مراحل ارائه خدمت(گردش کار) :

- مراجعه مشترک به پورتال شرکت یا دفاتر پیشخوان دولت

- تکمیل و ارسال فرم پیشنهادات ، انتقادات و بررسی شکایات از طریق پورتال یا دفاتر پیشخوان دولت

- ارسال برای شرکت آبفا

- ارجاع پیشنهادات ، انتقادات و شکایات به واحد سازمانی مربوطه و تعیین مهلت پاسخگویی توسط واحد رسیدگی به شکایات

- در صورت نیاز به پاسخگویی ثبت پاسخ برای پیشنهادات ، انتقادات و شکایات واصله

- اعلام نتیجه پیشنهاد ، انتقاد و شکایت واصله به مشترک/پرسش کننده

فلوچارت مراحل ارائه خدمت

قوانین و مقررات :

- آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه هاي آب و فاضلاب

خلاصه شناسنامه خدمت

عنوان خدمت : انتقادات و بررسی شکایات شناسه خدمت : ۱۵۰۳۱۴۵۳۱۱۸
نوع خدمت : خدمت به شهروندان (G۲C ) خدمت به کسب و کار (G۲B) خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G۲G)
شرح خدمت :

 عبارت است از :

امکان ثبت پیشنهاد ، درخواست و شکایت از واحدهای سازمانی و امکان ثبت پاسخگویی به آنها .

مدارک مورد نیاز:

- ندارد

جزئیات خدمت : متوسط مدت زمان ارایه خدمت : یک الی هفت روز بسته به مدت زمان بررسی شکایت
ساعات ارائه خدمت : شنبه تا چهارشنبه از 7 صبح تا 14:30 و پنجشنبه ها تا 13:30
تعداد دفعات مراجعه حضوری : یک بار
هزینه ارایه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان :
مبلغ(مبالغ) شماره حساب (های) بانکی
- -
- -
- -
نحوه دسترسی به خدمت : اینترنتی webicon
پست الکترونیک webicon
تلفن گویا یا مرکز تماس webicon
تلفن همراه webicon
پیام کوتاه webicon
دفاتر ارائه خدمت یا پیشخوان دولت webicon
نمودار مراحل دریافت خدمت :
نمودار مراحل دریافت خدمت
جزئیات خدمت(شناسنامه خدمت)

دانلود فرم های درخواست خدمت :

چنانچه قصد مراجعه به دفاتر پیشخوان را دارید و می خواهید از این خدمت بهره مند شوید فرم زیر را دانلود نمایید تا از اطلاعات و مدارک مورد نیاز مطلع شوید.

ثبت درخواست خدمت :

چنانچه می خواهید از این خدمت بهره مند شوید باید وارد حساب کاربری خود شوید.
لطفا برای ورود به سیستم بر روی لینک فوق کلیک نمایید.