+A -A

سامانه های تلفن گویا

بازدید کننده محترم ، خدمات تلفن گویای شرکت آب و فاضلاب کاشان از طریق شماره های 122 و 1522 ارائه می گردد که خدامات قابل ارائه در هر سامانه به شرح ذیل می باشد .

1- سامانه تلفنی 1522 :

از طریق تماس با شماره تلفن 1522 (سامانه پرداخت تلفنی قبوض شرکت آب و فاضلاب کاشان) می توان بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض و با دراختیارداشتن شماره پرونده خدمات ذیل را دریافت نمود :

1- پرداخت قبض : پس از تماس با این سامانه ، با زدن کلید 1 و وارد نمودن شماره پرونده، میزان بدهی اعلان گردیده که با تائید آن و درخواست پرداخت، به درگاه بانک هدایت شده و با ورود شماره کارت، رمز دوم، CCV2 قبض مورد نظر را پرداخت نمایید .

2- ثبت شماره کنتور : پس از تماس با این سامانه ، با زدن کلید 2 و وارد نمودن شماره پرونده، میتوانید شماره کنتور خود را به شرکت اعلام نمایید و حداکثر پس از 24 ساعت میتوانید از طریق همین سامانه و سایر موارد معرفی شده در بخش پرداخت صورتحساب، ضمن اطلاع از مبلغ قبض خود، آنرا پرداخت نمایید.

2- سامانه تلفنی 122 :

از طریق تماس با شماره تلفن 122 (سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب کاشان) می توان بدون نیاز به شناسه پرداخت و شناسه قبض و با دراختیارداشتن شماره پرونده، از موارد ذیل مطلع شد.

1- اعلام حادثه : پس از تماس با این شماره و انتخاب کلید شماره 1 می توانید مواردی از قبیل حوادث و اتفاقات آب، اطلاع دادن شکستگی ها، افت فشار و نشتی در انشعاب و ... با اپراتور مربوطه تماس برقرار نمایید.

2- اعلام شماره کنتور : پس از تماس با این شماره و انتخاب کلید شماره 2 و سپس کلید شماره 1 می توانید شماره کنتور خود را ثبت نموده و 24 ساعت بعد از طریق همین سامانه و یا سامانه 1522 و سایر موارد معرفی شده در بخش صدور صورتحساب از میزان بدهی خود مطلع شوید.

3- اطلاع از میزان بدهی : پس از تماس با این شماره و انتخاب کلید شماره 2 و سپس کلید شماره 2 می توانید با وارد نمودن شماره پرونده از آخرین بدهی اشتراک خود با خبر شوید.